Kasa biletowa

Kasa biletowa Teatru Powszechnego w Łodzi
ul. Legionów 21
91-069 Łódź

Godziny otwarcia:
od wtorku do piątku w godzinach od 9.00 do 19.00
w sobotę i niedzielę w godzinach od 13.00 do 19.00

Kontakt z kasą:
Tel. 42 633 25 39 wew. 314; 42 633 50 36
E-mail: bilety@powszechny.pl

Zarezerwowane bilety należy odebrać w ustalonym z kasą terminie. Bilety można zwrócić za okazaniem paragonu fiskalnego: do 5 biletów – 3 dni przed spektaklem, powyżej 5 biletów – 14 dni przed spektaklem.
Bilety ulgowe dostępne są dla: uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych, średnich oraz studentów, emerytów i rencistów oraz żołnierzy Wojska Polskiego.

Bilety można kupić również online oraz w biletomacie w Galerii Łódzkiej.
Biletomat w Galerii Łódzkiej zlokalizowany jest na poziomie -1 koło salonu EMPIK. W biletomacie dostępne są bilety na wszystkie spektakle z repertuaru Teatru oraz Międzynarodowego Festiwalu Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych. W biletomacie płacić można tylko kartą.


 

Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w Teatrze Powszechnym w Łodzi

1. Rezerwacji biletów indywidualnych i grupowych można dokonywać w Dziale Sprzedaży i Obsługi Widzów telefonicznie pod numerami 42 633 50 36, 42 633 25 39 wew.314 w godzinach pracy kasy biletowej lub mailowo bilety@powszechny.pl; na maile pracownik odpisuje również w godzinach pracy kasy biletowej.

2. Kasa biletowa jest czynna od wtorku do piątku od godziny 9.00 do 19.00, w sobotę i niedzielę od godziny 13.00 do 19.00, w wyjątkowych okolicznościach godziny pracy kasy mogą ulec zmianie, a informacja o zmianach pojawia się na stronie www.powszechny.pl.

3. Przy rezerwacji biletów w kasie biletowej wymagane jest podanie: imienia i nazwiska, nazwy firmy, ewentualnie numeru telefonu i/lub adresu poczty mailowej. Podanie danych jest dobrowolne, prosimy o zapoznanie się z informacją na temat przetwarzania danych osobowych https://powszechny.pl/rodo.pdf. oraz w kasie biletowej. W przypadku rezerwacji grupowych wymagane jest przesłanie na adres mailowy bilety@powszechny.pl potwierdzenia zamówienia.

4. Termin wykupienia biletów ustalany jest przez pracownika Działu Sprzedaży i Obsługi Widzów w porozumieniu z osobą dokonującą rezerwacji; w przypadku rezerwacji online termin odbioru jest wyznaczony przez pracownika kasy biletowej. Rezerwacje nie odebrane w podanym terminie zostaną anulowane.

5. Płatności za bilety rezerwowane w kasie biletowej można dokonać gotówką lub kartą płatniczą. Klienci grupowi mogą dokonać płatności przelewem w porozumieniu z Działem Sprzedaży i Obsługi Widzów. Faktury VAT wystawiane są na prośbę klienta na podstawie wystawionego i wydanego paragonu fiskalnego.

6. Bilety ulgowe sprzedawane są uczniom, studentom, emerytom, rencistom, Żołnierzom Wojska Polskiego oraz osobom posiadającym Kartę Dużej Rodziny, za okazaniem stosownych dokumentów uprawniających do zniżki.

7. Kasa biletowa może uruchomić sprzedaż wejściówek na spektakle pod warunkiem wyprzedanych wszystkich miejsc siedzących na widowni.

8. Bilety zakupione w kasie biletowej można zwrócić za okazaniem paragonu fiskalnego lub faktury VAT: do 5 biletów - 3 dni przed spektaklem, powyżej 5 biletów - 14 dni przed spektaklem.

9. W przypadku odwołania spektaklu z winy organizatora, klient powinien zgłosić się do kasy biletowej z zakupionymi biletami (wymagany paragon lub faktura VAT) w celu otrzymania zwrotu zapłaconej za bilety kwoty.

10. W przypadku odwołania spektaklu z winy organizatora zwrot za bilety zakupione online i w biletomacie dokonywane są w Serwisie BILETY 24.

11. W kasie biletowej można nabyć KARTĘ PODARUNKOWĄ - przy zakupie karty wymagane są dane klienta (imię i nazwisko lub numer telefonu) - w celu dokonania rejestracji karty, podanie danych jest dobrowolne. Płatności za kartę i doładowania karty można dokonać tylko gotówką. https://powszechny.pl/pliki/strony/Regulamin_KART_PODARUNKOWYCH_Teatru_Powszechnego_w_Lodzi.pdf

 

Regulamin sprzedaży online i w biletomacie

1. Bilety można zakupić całodobowo przez internet w Serwisie BILETY 24 lub poprzez sklep na stronie www.powszechny.pl. Regulamin sprzedaży biletów online: www.bilety24.pl/cms/regulamin. Biletów zakupionych online nie można zwrócić, wymienić ani przebukować na inny termin (regulamin BILETY 24 j.w.). Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów.

2. Bilety można zakupić w biletomacie w Galerii Łódzkiej, gdzie dostępne są bilety na wszystkie spektakle wystawiane w teatrze. W biletomacie można płacić tylko kartą. Biletów zakupionych w biletomacie nie można zwrócić, wymienić ani przebukować na inny termin. Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów.

3. Faktury VAT za bilety zakupione online lub w biletomacie wystawiane są w kasie biletowej teatru na podstawie okazanych biletów.

4. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Widzów.

 

Regulamin dla widzów uczestniczących w wydarzeniu 

1. Wstęp na przedstawienie jest możliwy na podstawie ważnego biletu zakupionego w kasie biletowej, biletu zakupionego online lub w biletomacie.

2. Wstęp na przedstawienie po jego rozpoczęciu jest niemożliwy - osoby spóźnione będą wpuszczane na widownię dopiero podczas przerwy.

3. W trakcie trwania spektaklu obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych i kamer.

4. Na widowni obowiązuje zakaz konsumpcji artykułów spożywczych.

5. Osoby w stanie nietrzeźwym nie będą wpuszczane na widownię.

6. Szatnia w teatrze jest obowiązkowa, bezpłatna, dozorowana. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni.

7. Osoby nie stosujące się do niniejszego regulaminu lub do zaleceń pracowników Działu Sprzedaży i Obsługi Widzów, mogą zostać wyproszone z teatru.

 


BIP